vineri, 5 aprilie 2013

Supa de rosii - versiunea de iarna

Iaca reteta de supa de rosii promisa. Versiunea de iarna-primavara, cand nu avem rosii proaspete.

Se pune la fiert o oala, umpluta pe jumatate cu apa. Se azvarl cateva bucati de rosii uscate la soare (cam un pumn ar fi suficiente). Daca nu aveti rosii uscate la soare, se poate si cu rosii proaspete sau chiar fara rosii, pentru ca oricum punem si bulion. Daca nu puneti rosii uscate, suplimentati bulionul cu inca o sticla.

Se adauga cativa cartofi taiati cubulete. Cantitatea difera in functie de cata supa faceti. Eu pun cam un kilogram. Oala mea-i destul de mare. Fac supa multa, pentru o comunitate intreaga :))
Se pun 2 cepe mari, taiate marunt. Se lasa la fiert pana sa inmoaie legumele. Apoi, se pun 1-2 sticle de bulion si se completeaza cu apa pana se umple oala. Se da in clocot, apoi se adauga 4-5 catei de usturoi pisati, 1/2 lingurita de busuioc si o legatura de patrunjel tocat marunt. Se stinge focul si se adauga 1-2 linguri de ulei de floarea soarelui, presat la rece. Eu nu mai adaug sare pentru ca rosiile mele uscate au suficienta si are si bulionul. Dar puteti adauga si sare, dupa gust.

Se poate servi cu crutoane sau paine prajita. E o mancare delicioasa, mai ales pe timpul iernii cand nu avem prea multe cruditati la indemana.

Pofta buna! :)

Un comentariu:

  1. Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația mea și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    RăspundețiȘtergere