marți, 9 aprilie 2013

Legume cu taietei de casa

Se taie legumele fidelute, rondele, baghetele, feliute:
- cativa morcovi
- o ceapa, doua
- praz din belsug
- 2-3 pumni de ciuperci
- un pumn de albituri (telina, pastarnac, patrunjel)
- un ardei rosu
Se pun la fiert cu foarte putina apa si cand seaca apa se adauga 2 linguri de ulei de masline presat la rece, sare si piper dupa gust. Se pot adauga si alte legume sau condimente, dupa gustul fiecaruia.
* Poza de mai sus nu-i de la mine ca taieteii nostri au fost haliti inainte de sedinta foto :)

Separat se fierb taieteii de casa. Se adauga in apa clocotita si se fierb timp de 5 minute. Apoi se adauga taieteii peste legume si se mai lasa la foc mic timp de 5 minute, amestecand din cand in cand.

Teieteii se fac dupa cum urmeaza:

La o cana cu faina de grau (1/2 integrala si 1/2 alba) se adauga un ou si putina sare. Se framanta aluatul si se lasa sa se odihneasca 30 de minute. Apoi se intinde in foi cat mai subtiri care se lasa la uscat 15 - 20 de minute. Apoi se impacheteaza si se taie fideluta. Se lasa la uscat pe o coala de hartie. Se pot folosi imediat sau se pot pune la pastrare intr-o punga de hartie si se pot folosi alta data. Se pastreaza bine chiar si cateva saptamani.

Un comentariu:

  1. Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația mea și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    RăspundețiȘtergere