luni, 8 aprilie 2013

Iar retete :)

Hummuuus! Yummmmy! :)
Hummusul e o pasta din naut, foarte gustoasa si satioasa. O mancare ideala pentru vegetariani, vegani sau postitori. Sa vedem cum se face.

Se pune nautul la inmuiat intr-o oala cu multa apa. Pentru o portie zdravana de hummus (cum gatim noi, aici in casa) puneti 1/2 kilogram de naut. Pentru o portie normala (pentru 1-2-3 oameni) puneti 1/4 kilogram. Se lasa nautul la inmuiat 24 - 48 de ore. Se schimba apa de cateva ori. Se va umfla si aproape ca-si va dubla volumul. Apoi, se pune la fiert timp de 3-4 ore. Separat, se pun cateva linguri de susan la perpelit intr-o tigaie. Dupa ce se rumenesc cateva minutele se pun in blender si se fac faina. Se adauga zeama de la o lamaie, 1 lingura de sare, o cana cu ulei de masline, 1 lingura de chimion (atentie, chimion, nu chimen), 3-4 catei de usturoi, nautul si zeama in care a fiert. Se blenduieste bine, bine, bine. E posibil sa fie greu de blenduit tot odata, asa ca puteti imparti ingredientele in 2-3 portii si apoi sa le amestecati intr-un castron mai mare.

Si gataaaa! Se pastreaza bine in frigider chiar si 4-5 zile. Daca rezista asa de mult! :)
Se mananca pe paine, cu salata verde sau muraturi.
Pofta bunaaaa! :)

Un comentariu:

  1. Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația mea și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    RăspundețiȘtergere