duminică, 9 septembrie 2012

Wishes, Hopes & Dreams

Zilele trecute am purces la recoltarea de seminte pentru culturile de anul viitor. Am cules seminte de morcovi, patrunjel, salata, spanac, am alergat pe campiile de dupa garduri si am petrecut multe momente frumoase la soare, in curte si-n gradina. Am facut si poze ca prea era frumos oriunde ma uitam. Le presar prin post sa va bucurati si voi impreuna cu mine.

Si vazand atata frumusete, inevitabil mi-am reamintit cat de mult pretuiesc viata la tara! Linistea si pacea ce domneste mai tot timpul peste sat, spatiul intim dar atat de deschis din curte, cerul numai al meu de deasupra curtii, norii la care ma zgaiesc cand stau pe spate in hamac, gradina cu plantutele mele pe care le-am semanat cu mana mea si le stiu de cand erau mici :) Mi-am amintit cat de mult imi place iarna la tara, cat de mult imi place curtea plina cu zapada, soba cu lemne, focul din soba, caldura din camera, primavara care vine pe neasteptate si-ti lumineaza sufletul, toamna incarcata de roade si culori...Mi-am reamintit cat de mult iubesc universul magic de la tara cu toate comorile lui ascunse.

Si tot inevitabil...am devenit confuza...si m-am intrebat daca sunt pregatita sa ma mut inapoi la oras? Daca asta imi doresc de fapt? Daca nu exista alta solutie? Si negasind un raspuns la toate astea am hotarat sa abordez altfel toata treaba. Am decis sa las deciziile deoparte si sa mai bine sa ma focusez pe ce stiu sigur ca-mi doresc cu adevarat. Sa fac mai intai putina ordine in dorinte si apoi sa schitez o linie generala a experientelor si trairilor pe care mi le doresc :) Apoi sa las Universul sa fie el destept si darnic si sa-mi aduca exact acele schimbari si situatii care sa creeze spatiul potrivit pentru trairile pe care mi le doresc. Smecher, nu?

Am observat ca de foarte multe ori, Universul imi aduce ceea ce mi-am dorit, intr-o cu totul alta forma decat m-as fi asteptat. Si imi place la nebunie sa fiu surprinsa! Asadar, de ce sa ne limitam si sa ne chinuim cu tot felul de detalii si de intrebari? Hai sa lasam Universul si Legea Atractiei sa-si faca treaba!
Singurul nostru job este sa fim clari (numai) asupra ce (stim sigur ca) ne dorim cu adevarat!
Si eu momentan nu stiu exact unde vreau sa ma mut si ce vreau sa fac. Si nu-mi doresc neaparat sa ma mut intr-un loc anume, sa am niste experiente anume, cu niste oameni anume, intr-o zi anume, la o ora anume, imbracata intr-o culoare anume. Eu, (si cred ca vorbesc pentru fiecare din noi) dincolo de toate specificitatile, imi doresc de fapt o traire, o emotie, o stare!

Viata e un vesnic dans intre actiune si acceptare, intre a sti si a fi complet nestiutor, intre touching and letting go. Si cum stii cand sa actionezi si cand sa accepti? Pai cred ca e simplu. Cand simti sa actionezi, actionezi. Cand nu stii ce sa faci, astepti. Cand nu iese cum vrei tu si nu poti sa schimbi ceva oricat ai incerca, atunci accepti! :)

Asadar, cum eu in aceste vremuri nu stiu prea bine cum sa actionez, ca sa ma lamuresc mai bine spre ce ma indrept si ce-mi doresc de la viata, am hotarat sa fac doua liste: una cu toate lucrurile care-mi plac si pe care le pretuiesc in acest moment si a doua cu toate lucrurile pe care mi le doresc, cu toate dorintele, visele si sperantele. Si apoi sa raman deschisa la orice! Sa nu ma limitez in nici un fel. Sa dau drumul la toate asteptarile si sa las Universul sa-mi aduca in cale ce va fi sa fie mai bine pentru mine :)

Soooo, what do I really really like in my life, right now?

- Imi place linistea! Imi plac la fel de mult si animatia, muzica, conversatiile, dar acolo unde e liniste, toate astea pot avea loc oricand. Pe cand intr-un spatiu plin de sunete, e mai greu sa creezi liniste.
- Imi place natura! Iubesc plantele, copacii, muntii, marea, campiile, cerul, norii... tot, tot, tot! Vreau sa traiesc in natura!
- Imi place spatiul! Imi place sa am suficient spatiu gol in care sa ma desfasor.
- Imi place confortul!
- Imi place relaxarea vietii de la tara!
- Imi place simplitatea si easiness-ul vietii mele de acum.
- Imi place sa stau la casa! Mergand in vizita pe la oameni care locuiesc la bloc, imi dau seama ca prefer sa stau la casa. Sigur ca as putea sa ma readaptez la bloc, dar as prefera oricand o casa :)
- Imi place ca nu e nevoie sa te bagi intr-o camera ca sa te izolezi sau sa fii putin singur. Probabil, altfel spus, imi plac spatiile vaste de la tara unde poti fi singur (in curte, in gradina, pe camp, la rau, in casa, in pod, in sura...practic, aproape oriunde :P)
Si cam atat imi vine acum in minte.... sigur ca mai sunt multe alte lucruri care imi plac , dar ma limitez la cele pe care ma tem ca le-as pierde daca m-as muta la oras :)

Si iata care sunt in acest moment si visele si dorintele mele din vremurile acestea. Nu sunt atasata prea mult de nici un detaliu, accentul fiind pe felul in care imi doresc sa ma simt. Mai departe, am incredere ca Universul imi va aduce exact acele experiente si acele lucruri si situatii care sunt benefice pentru mine :)

Cuvintele care ar descrie cel mai bine ce-mi doresc sa experimentez ar fi:
- armonie,  natura, sharing, suport, iubire, comunitate, intregire, siguranta, adevarat, autentic, colorat, entuziasm, spontaneitate, conectat, intelegere, comuniune, magie, independenta, libertate, incredere, spatiu,
liniste, pace, vindecare, relaxare, intelepciune, unitate, sincronistic
Si ceva mai specific:
- Imi doresc sa locuiesc in mijlocul naturii, in liniste, bucurie, pace, armonie. Sa ma bucur de un loc spatios, plin de plante, copaci, cu acces usor la natura salbatica (munte, mare, padure.. orice-ar fi)
- Visez sa locuiesc intr-o casa frumoasa, confortabila, spatioasa cu curte, gradina, mansarda, terasa
- Imi doresc sa invat mai multe despre healing si despre metode de vindecare holistica. Imi doresc sa particip la workshopuri si evenimente pe tema asta.
- Imi doresc sa tin si eu cat mai multe workshopuri si tabere. Imi doresc sa fiu cu oameni si intre oameni. Imi doresc sa cunosc si sa ma conectez cu cat mai multi oameni pe aceeasi cale cu mine.
- Imi doresc sa continui sa gradinaresc si sa impartasesc cu altii din ce am invatat in anii astia doi. Asadar, profit de ocazie, sa va anunt, pe oricare din voi care vrea sa se apuce de gradinarit in 2013 si are de gand sa-si faca o gradina "naturala", you can count on me! :) Pot sa va ajut cu recomandari, idei, sfaturi, tips and tricks, know how si prezenta fizica acolo unde-i posibil. Imi doresc sa scriu si o cartulie virtuala pe tema asta, dar sa nu ne entuziasmam prea tare, sa vedem ce si daca va iesi :)
- Imi doresc sa calatoresc in multe locuri frumoase unde sa cunosc oameni pasionati de aceleasi lucruri ca mine :)
- Pentru ca n-am fost niciodata on my own si cateodata ma simt ca si cum there's a part of my soul that's missing, imi doresc tare mult sa fiu intreaga de una singura. Asadar, imi doresc sa simt mai multa: unitate, independenta, integritate, wholeness, freedom
- Imi doresc mai mult confort si mai putin struggle cu lucruri care nu ma pasioneaza atat de mult
- Imi doresc mai multa interactiune, healing, sharing the path cu altii, community
and support
- Imi doresc ca viata mea sa fie magica, spontana, abundenta, vie
- And my most treasured desire este cea despre care v-am mai povestit eu intr-un post mai vechi: Un Healing Center in natura, unde oricine are nevoie sa poata veni si sa fie primit cu inima deschisa. Un loc frumos unde fiecare sa simta ca primeste intelegere, suport, sa poata beneficia de informatii si sa invete unelte de (auto)vindecare holistica. Sa poata hoinari, gradinari, sa se poata relaxa, sa se poata retrage in natura, sa invete mai multe despre mancarea sanatoasa, despre miscare, echilibrare energetica si tot ce inseamna o vindecare autentica. Un loc care sa fie o oaza de incredere, comunitate, sharing, loving and compassion, un loc primitor si simplu, un loc magic!
Visez de mult la locul asta si simt ca este timpul sa las Universul sa stie ca sunt gata sa make a move!

Nooo, dragilor, eu zic ca mi-am facut partea mea de treaba! :) De-acum abia astept sa vad cum se vor intampla toate astea. In loc sa ma strofoc si sa-mi chinui mintea incercand sa-mi dau seama ce vreau sa fac sau sa ma strofoc sa iau acum o decizie, I'll be simply waiting for guidance! De unde sa stiu eu ce trebuie sa fac? Eu stiu doar cum vreau sa ma simt! :) And that's always easy to figure out! And it's all we need to do!

Tot ce-mi mai ramane de facut acum este sa fiu atenta la "indicii" si destul de curajoasa sa take the steps I'm guided to take! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu