sâmbătă, 28 iulie 2012

Cand mintea tace, inima face

Dragilor, astazi am vrut cu tot dinadinsu' sa va scriu un post despre minte vs inima.
Despre cum cautam eu (cu mintea) raspunsuri in inima, despre cum vanam(?!) simplitatea si usurinta, despre cum ma macinam incercand sa ma prind what to dooo, what to dooo???
Despre cum aveam eu impresia ca in mine se da o batalie nesfarsita intre minte si inima.....si dai si lupta, eu de partea inimii, incercand sa-mi dau seama ce simt, ce vreau, ce e de facut????
Si despre cum, la un moment dat, deschid ochii mai bine, si ce sa vezi????
Za one and only, madam MINTE, all alone, se dadea de ceasu mortii, playing crazy mind games cu ea insasi .... and making a mess out of my zennesss :)))

Daaaa... si apoi vroiam sa va mai spun si despre ce bine-i dupa ce o prinzi cu matza'n sac pe madama :)))
Si, de'acum, cand o mai loveste cate-o pandalie si incepe sa-ti toarne brasoave despre cat de uarata-i viata si cat de pizmasa-i soarta si incepe sa-ti spuna ca nu poti avea incredere asa in orice idee/intuitie/chestie spontanta ce-ti vine a face....in loc sa te apuci de cap si sa ii tii isonu' puslamalei, o vezi de la o posta si te pufneste un ras de zici ca esti laughing buddha :))


Si pe cand scriam de zor, imi amintesc de poza asta primita de la o prietena draga care m-a "citit" la fix. Ea, poza, sumarizeaza asa de short and simple ce vreau sa va spun, incat.... va las in compania dansei :)
Despre ego, minte, jocurile ego-ului dar si inevitabilitatea si acceptarea acestora vorbeste foarte frumos si bine Ekhart Tolle al carui audio book A new Earth il ascult acum si care mi-a reamintit chiar astazi ca insasi constientizarea a ceea ce nu esti (ego, mind games.. etc) reprezinta primul pas spre trezirea a ceea ce esti cu adevarat = constiinta pura.

In alta ordine de idei, in zilele astea cat am lipsit, am lucrat de zor la neste chestii printre care am remodelat si blogul. Va rog respectuos da' insistent lasati-mi un mic comentariu si spuneti daca va place! :)
Va puuup!

3 comentarii:

  1. Da,se pare ca toate au un rost..am gasit povestioara ta exact cand aveam nevoie de ea,multumesc ca mi'ai deschis inca odata ochii,sper sa nu ii mai inchid de data asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. salut draga khatylin! bine ne-am (re)gasit! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația mea și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    RăspundețiȘtergere