joi, 21 iunie 2012

Mici comori din Taramul Fermecat

Intr-o buna zi cu soare ma duc in gradina si ce sa vezi? S-au inrosit capsunicile!!
 
Sunt minunate chiar daca sunt micute. Si o chestie smechera este ca frunzele capsunilor salbatice (de care avem noi in gradina) sunt si ele comestibile asa ca le pun cateodata in green smoothies! :) Sunt pline de minerale si excelente pentru organismul nostru!

Au inflorit si galbenelele!
Apropo de asta, stiati ca o crema de galbenele poate face minuni pe piele? M-am ars zilele trecute cam tare si dupa ce mi-am dat cu crema de galbenele nu m-a mai usturat absolut defel si arsura a inceput sa se vindece urgent. Poate imi prepar si eu o crema vara asta! Daca nu, sigur voi culege flori si le voi usca pentru ceai.

 A inflorit crinul la geamul nostru. Miroase si arata frumooooos, frumos de tot! :)

A inflorit si tradafirul din curte. Fata de anul trecut e mult mai stufos si mai bogat si desi anul trecut avea purici si ne-au innebunit toti sa-l "shtropim" noi am refuzat politicos (sau NU in anumite momente). Si bine am facut ca anul asta vad ca ii merge excelent si nu mai are purici.
  
Si ar mai fi si teiul la geamul meu care miroase demential dar cu dansul n-am poze! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu