marți, 27 martie 2012

Ziua a 8-a de cura cu limonada

Ieri a fost ziua a 8-a care s-a incheiat cu bine. Apa cu sare iar fu cu nabadai... si nu reusesc nicicum sa-mi dau seama care-i logica!!?? Ba iese, ba nu iese...

Anywayz!
- Energia a fost buna, am lucrat toata ziulica in gradina, am semanat patrunjel, marar, salata, spanac, ridichi si mazare si am facut un strat in care vor creste castraveti, ceapa si morcovi.
- Limonada am baut doar o cana jumatate. De-asta nici nu prea as mai numi Master Cleanse ce am facut eu zilele astea, pentru ca in jumatate din zile nu mi-am baut norma de limonada. A fost mai degraba un post negru.
- Apa cu sare a iesit mai putin de jumate si mult mai tarziu. Dar nu m-a afectat cu nimic fizic.. doar m-am enervat o tzara :D
- Spre seara m-a apucat o pofta nebuna sa mananc un mar.. dar m-am calmat! Asa se intampla, seara apar indoielile, supararile, nemultumirile, dar daca te culci frumos pe-o parte, pana a doua zi se duc toate :) Aseara eram suparata ca nu-mi iese apa cu sare, ca ma dor toate (poate si pentru ca am lucrat din greu in gradina), ca vreau mere... etc Acum nu mai am nici o problema :) Stiu ca mi-am propus sa fac Master Cleansul si o sa-l duc la bun sfarsit.

Cam atat despre ziua 8.
Astazi plec la Bucuresti si maine si poimaine o sa fiu la curs. Sper sa mai apuc sa va scriu, daca nu apuc, revin vineri cu un post centralizator despre toata povestea.

Iesirea din cura o voi face in felul urmator:
- prima zi numai suc de portocale (sper sa gasesc niste portocale bune)
- a doua zi, sucuri diverse, de legume si fructe, proaspat stors
- a treia zi sucuri, fructe si salate
- din a patra zi pot manca mai divers, dar de preferat ar fi (daca faceti si voi asa ceva) sa mancati macar o vreme de post (adica fara carne, lactate, oua) si minim 80% crud.
Sper ca iesirea mea sa fie placuta si usoara! In aceste cateva zile de dupa Master Cleanse te regenerezi, te relaxezi si te energizezi la maxim!

Va salut voios!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu