duminică, 25 martie 2012

Zilele 6 si 7 de Master Cleanse si o tanti crudivora foarte tare :)

Dragilor n-am mai apucat sa scriu aseara despre ziua 6 pentru ca m-am pus in pat la 10 seara si am adormit bustean. Am avut multe ajutoare venite de la Brasov, dupa ce au citit invitatia de pe blog si drept urmare am lucrat de zor in gradina asa ca m-am cam obosit. Am sapat cateva straturi, am desfintat niste garduri, am carat niste gramezi de crengi si cred ca am mai facut cateva chestiuni care-mi scapa in acest moment :) Multumim mult ajutoarelor!!! :)

Asadar, ieri, ziua 6-a de cura cu limonada:
- energie buna
- apa cu sare a iesit partial
- am baut doar 1 litru de limonada ca nu mi-a trebuit mai mult
- am lucrat super mult in gradina drept urmare m-am obosit... e de inteles tinand cont ca n-am prea dormit noptile anterioare
- spre seara am avut mici pofte si mici ganduri legate de o salata, fructe.. as fi rontait ceva, dar era o chestie mai mult mentala decat fizica


Ziua 7-a:
- Energie buna
- De dimineata m-am trezit un pic infundata, cu o durere de cap, dar intr-o ora a disparut
- Apa cu sare a mers bine
- Am baut 1 litru de limonada
- Am fost la plimbare pana in Rucar, la rudele mele de unde am facut rost de seminte de mazare, usturoi, spanac si am luat cateva fire de zmeura pe care le voi pune maine in gradina :)
- Asta seara ma cam batea gandul ca maine sa ies din cura, atat din motive organizatorice cat si pentru ca nu prea reusesc sa fac Master Cleansu' ca la carte, adica beau mult mai putina limonada...ca pur si simplu nu-mi trebuie... Un pahar imi place, dar 2 litri pe zi nu prea ma fericesc. Anywayz.. ideea este ca atunci cand ies din cura, o zi o sa beau doar suc de portocale, a doua zi doar sucuri diverse, a treia sucuri si salate si a patra zi mancare. Asta inseamna ca va trebui sa ma car cu storcatorul la Bucuresti si fiind la curs de la 9 dimineata la 6 seara.. nu stiu cand si unde imi fac eu sucuri. Sooo.. habar n-am cum sa fac... Daaar, cum noaptea e sfetnic bun, o sa ma culc si hotarasc maine ce si cum. Intre timp, va las in compania unei doamne smechere :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu