vineri, 23 martie 2012

Master Cleanse ziua 5 si cum a slabit o tanti cu green smoothies 25 kg!

Dragii mei, este ora 00:33 si eu n-am apucat sa scriu postul despre cum fu ziua 5. Asa ca pe mega scurt va voi spune cum a fost
- Apa cu sare a mers brici!
- Energia semi, un pic obosita, pentru ca am dormit tot la ore astronomice. Azi noapte la 3:33 eram treaza... si poate ca am fost mai low on energy si pentru ca am baut si ieri si azi numai 3 pahare de limonada, pentru ca mai mult n-am putut si cu asta basta! Au fost mici momente de ameteala si apatie si momente cu furnicaturi in maini si picioare. In rest, fizic, toate bune!
- Iar moral fu si mai bine!
- Am avut spor la treaba din plin! Am lucrat la blogul cu bunatati de la bunica si am planificat sumar gradina ;)
- Mi s-au intamplat sincronicitati la tot pasul!
- Am cunoscut muuulti oameni noi si interesanti pe mail, pe facebook, pe blog :)
- Multe idei noi si minte deschisa spre oportunitati diverse! Multe planuri noi care par ca au picioare se merg singure pe repede inainte!
- Am fost pana la Sinca, locul meu magic si am adus apa muuulta pentru limonezi si sa bem :)
- Am hotarat sa scurtez cura la 9 zile, pentru ca in ziua care ar fi trebuit sa fie a 10-a, adica miercuri 28 martie, incep un curs si voi fi la Bucuresti, pe drumuri, asa ca e mai bine sa inchei marti.

Gata! Va las cu un filmulet care sa va inspire :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu