joi, 15 martie 2012

Hello Party People!

Salutare dragilor!
Iata ca am revenit cat de cat la realitate dupa tabara de relaxare care m-a lasat intr-o stare translucida de plutire diafana si am zis sa va mai dau si voua binete!

Asadar, ce mai ziceti? Ce mai faceti? Toate bune?

La mine daaaa!

Iaca-ta noutatile de la Ileni:
Am geamurile pline cu floooori! Sunt "fetele" (ca asa le alintam noi de obicei pe plantute) pe care le-am avut in tabara, ca sa aduca veselia si culoare in cabana, iar cand se mai incalzeste planuiesc sa le rasadesc in curte.

Minunat! :)

Rasadurile de ardei is maricele deja


Intre timp am semanat si rosiile

Luci isi renoveaza camera! Abia astept sa va prezint un before&after! :D

Am lansat la apa un nou blog. Inca ii in stare de proiectel, dar ideea de baza este ca prin intermediul lui veti afla tot ce se mai intampla in viata satului Fagarasean si va veti putea abona la un cos cu produse marca "Tara Fagarasului". Io l-am intitulat "Cosul cu bunatati al bunicii" si va fi ca un pachet magic cu toate bunatatile pe care le are in ograda o bunica ardeleanca din Tara Fagarasului.

Intre timp, dupa cum stiti, am lansat si o noua invitatie intr-o tabara smechera pentru mamici si copii.

Si maine va mai fac o invitatie surpriza ;)

Iar in final, trebuie sa va spun ca planuiesc de ceva vreme o cura de curatare maxima cu renumitul "Master Cleanse" care ma urmareste in ultima vreme si-mi apare oriunde ma uit. E vorba de o perioada de detoxifiere profunda in care se bea doar limonada facuta dupa o reteta speciala. Am facut ceva teste si mi-a facut o impresie buna!

Asadar, ii voi da o incercare incepand de luni. Planuiesc sa o tin 10 zile, asta fiind perioada minima, si sa va tin si la curent cum imi merge, ca sa stiti si voi daca-i a buna, au ba! Sper sa-mi iasa!
Pana maine, va las cu bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu