joi, 16 februarie 2012

Fiinte care ma inspira - episodul 1

Azi mi-a venit sa va fac o lista cu oamenii si "entitatile" :) care m-au inspirat si mi-au fost alaturi de-a lungul timpului si care inca ma mai inspira ori de cate ori cad in butoiul cu melancolie. Oameni cu a caror vorba dulce mi-am petrecut ore in sir atunci cand aveam nevoie de incurajare sau eram in cautare de raspunsuri. Oameni pe care i-am cunoscut ascultand filme pe youtube si audiobookuri sau citindu-le cartile. Oameni cu a caror vorba am rezonat pana-n maduva oaselor. Desi nu-i cunosc personal pe niciunul din ei, oamenii astia mi-au fost prieteni buni si cateodata m-au sculat din morti. Le multumesc din suflet pentru ca mi-au reamintit iara si iara, cu blandete, ceea ce cateodata uitam!

O sa incep cu inceputul si anume Abraham - Hicks.
Abraham Hicks inseamna familia Hicks, formata din Esther si Jerry, doi omuleti foarte de treaba, plus o familie de entitati energetice intitulata Abraham care vorbeste prin Esther. Pe cat de ciudat va suna acum voua, de zece ori mai ciudat mi-a sunat mie atunci cand am auzit prima data aceasta poveste. Prietena mea Andreea, mi-a dat intr-o BUNA zi o carte: Legea Atractiei de Abraham - Hicks. Habar n-aveam nimic, de spiritualitati, de entitati, de vieti anterioare si posterioare, de energii si manifestari. In afara ca vazusem filmul The Secret, eram complet pe dinafara. Si iaca mi-a cazut in poala aceasta carte, tocmai la 2 zile dupa ce am "manifestat" vreo 5-6 comenzi pe magazinul meu de pe etsy. Stiam din filmul Secretul ca vizualizarea este o metoda puternica prin care iti poti implini visele.
Dar hai mai bine sa va zic toata povestea de la inceput.
Se facea ca veneam de la Fagaras la Bucuresti. Desi venisem de-acasa, din Fagaras, unde tocmai imi vizitasem tatal grav bolnav, am simtit pentru prima data (poate prima data in viata mea) ca totul este bine. Ca ceva, undeva acolo, are in grija tot Universul. Si eu sunt doar o mica buburuza in tot acest Univers. Nu sunt eu responsabila pentru vindecarea tatalui meu. Am simtit cu toata fiinta mea ca ceva mult mai mare si mai puternic decat mine se ocupa de asta. Si nu e nevoie sa ma mai zbat. E ok!

Lucrurile sunt in grija altcuiva acum. M-am relaxat si am rasuflat usurata pentru prima data, dupa luni intregi de framantari, legate de sanatatea tatalui meu. In Fagaras facusem timp de doua zile, vreo cateva ore de Quantum Touch - o tehnica de vindecare energetica (gasiti mai multe detalii dand search pe youtube)- in care trebuie sa respiri profund si folosesti respiratia ca sa canalizezi energia. Asadar, se pare ca ceva, ceva stiam despre energie, dar cunostintele mele erau mai mult legate de partea de sanatate decat de spiritualitate. Intelegeam corpul ca un intreg si stiam ca nutritia si starea mentala iti afecteaza sanatatea, dar cam atat.
Asaaa. Si fiind eu in aceasta stare de relaxare maxima (am inteles apoi ca a fost obtinuta in urma respiratiei constiente timp de cateva ore) mi-am amintit de tehnica vizualizarii si mi-am zis : "ce-ar fi sa vizualizez niste comenzi :P" Zis si facut. Am inchis ochii si am lasat imaginatia sa faca ce vrea. In fata ochilor mi-au aparut niste omuleti care curgeau la vale pe o sosea, in sir indian. Nu prea avea legatura cu ce vroiam eu sa vizualizez, dar, ingenioasa cum ma stiti, am zis: aaah, astea sunt comenzile mele. Si au inceput sa curga, ca pe banda rulanta, tot mai multi omuleti si tot mai repede. Si eu de colo ma miram: "Mamaaa, ce de comenzi! Si ce iute vin!" Si gata. Toata "vizualizarea" a durat cateva secunde dar m-am distrat si am facut-o fata nici un atasament. A fost o joaca.

Ajungand in Bucuresti, am intrat pe magazinul online si am gasit vreo 3-4 comenzi (unele de cate 2 produse). Suma lor era peste 300 de dolari. In decurs de cateva ore am mai primit 2 comenzi iar in luna respectiva am facut vanzari record de peste 2.200 $. Am fost uimita!!! Si deja deschisa si dornica sa aflu mai mult! Si la 2 zile dupa asta, am primit de la o fata pe care de-abia am cunoscut-o, aparent fara nici o legatura, cartea "Legea Atractiei". Cartea asta mi-a raspuns la multe dintre intrebari, dar a fost abia inceputul.
Din acel moment am inceput sa studiez tot mai multe despre atractie, despre manifestare, am devorat toate materialele de Abraham Hicks. Cand zic "toate" ma aberez, pentru ca practic sunt vreo 700 de carti si dvd-uri si filme si filmulete :P And that's great! Because I love them!
Abraham - Hicks sunt "pe piata" inca din anii 80 si fac niste croaziere superbe pe mare, in care tin conferinte. Visez ca la un moment dat sa ajung si eu acolo! :)
In timpul conferintelor, oamenii care vin, pun intrebari pe tot felul de teme, iar Abraham raspunde. Intotdeauna la obiect si cu umor.
In principal Abraham vorbeste despre "legea atractiei" care sustine ca totul in acest univers este vibratie, iar lucrurile cu aceeasi vibratie se atrag. Pe baza acestei legi, noi "manifestam" tot ceea ce exista in planul fizic si ne creem propria viata. Fiecare lucru, eveniment sau persoana din viata ta este o "creatie" constienta sau inconstienta si iti apartine.
Procesul de "manifestare" este descris de Abraham in 3 pasi:
Pasul 1. Ceri ceea ce vrei
Pasul 2. Universul, Dumnezeu, Energia Divina (sau cum iti place sa numesti forta in care crezi) iti raspunde (intotdeauna, fara exceptie, la nivel energetic)
3. Tu te deschizi si lasi sa se manifeste dorinta ta in planul fizic

Asadar, daca vrei ca dorintele sa ti se implineasca, focuseaza-te pe ceea ce-ti doresti si evita sa mai vorbesti despre lipsuri si probleme. Noi nu putem vibra pe frecventa grijilor si in acelasi timp sa atragem in viata noastra lucruri frumoase. Inima noastra este un magnet si atrage lucrurile, oamenii si evenimentele pe a caror frecventa vibreaza, adica frecventa emotiilor pe care le simte.
Atentie, nu conteaza numai subiectul pe care ne focusam ci si emotiile pe care le avem vis-a-vis de acel subiect. De aceea, e foarte important, daca avem emotii negative legate de un subiect, sa folosim tappingul ca sa ne eliberam de legatura emotionala distructiva.
O alta parte importanta a invataturilor lui Abraham este "the art of allowing", adica arta de a primi, de a te deschide sa primesti ceea ce iti doresti.
Abraham spune ca Pasii 1 si 2 sunt destul de simpli (mai ales pasul 2 care nu este treaba noastra) pe cand la pasul 3 ne cam impotmolim cu totii.
O alta notiune importanta de care Abraham pomeneste tot mereu este "Vortexul". Acest "vortex" este locul magic care contine tot ceea ce ti-ai dorit vreodata. Fiecare persoana are vortexul ei. El este un vortex de energie care contine la nivel energetic tot ceea ce ne dorim si ne-am dorit. De fiecare data cand am cerut ceva (un obiect, un iubit, sa ne simtim intr-un anume fel) Universul a pus toate acele lucruri in Vortexul nostru energetic. Adica versiunea energetica a fost creata. Pentru versiunea fizica e nevoie ca noi sa ne "aliniem" vibratiei acelui obiect. Adica sa ne simtim bine, sa vibram pe frecvente pozitive, sa intram in vortex!! In vortex ne simtim bine, in vortex suntem relaxati, impliniti, bucurosi, sanatosi.
De-asta mi-a iesit atat de simplu si de usor vizualizarea mea cu comenzile. Pentru ca eram intr-o stare de perfecta relaxare si incredere. Eram in Vortex! :)
Asta este pe foarte, foarte pe scurt povestea mea despre experienta Abraham. Va recomand calduros sa aprofundati. Gasiti sute de filme pe youtube cam pe orice subiect. Pe mine ma inspira intotdeuna si imi da aripi!!!!

Cam atat pentru astazi :) Mai multe despre ceilalti oameni care mi-au luminat drumul, in episodul urmator. Va pup!

2 comentarii:

  1. Draga mea scumpa e minunat ca te-ai gandit la aceasta postare. E exprem de binevenita pentru noi toti.

    Impartasesc si eu cu voi ce m-a inspirtat si pe mine de-a lungul timpului. desigur, mici franturi pe care mi le mai aduc aminte acum, asa, la prima gandire :)

    O marturisire a mea foarte intima in care m-a inspirat insasi viata intr-un moment in care nici nu ma asteptam cu precadere un corb si o salcie:
    http://secretinthegarden.wordpress.com/category/iubeste/cel-mai-lung-drum-pescarul-corbul-si-salcia/

    Ma mai inspira extrem de mult Anthony de Melo. Mi se pare fabulos si in contextul in care, ceea ce a zis el ramane la fel de valabil in timp. Caracteristica ce apartine geniului. Mi-am luat si o carte acum a lui Constienta. Fabuloasa.

    De asemenea, m-a inspirat enorm Louise Hay. Daaaa, arecent am descoperit-o si m-am bucurat ca un copil de ea si de ale ei vorbecare mi-au ajuns drept la inima desi, initial ma gandeam ca iar o alta carte cu bla, blauri :)

    Oooo acum imi dau seama ca sunt atat de multi. Abia astept sa va mai impartasesc dar trebuie sa fug.

    Va pup cu mare drag
    The Secret

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumoasa postarea ta cu pescarul, corbul si salcia! :) One of those magical moments! :D
      Si mie mi-a placut Anthony de Melo, desi, recunosc, l-am ascultat o singura data. Iar Louise Hay, e cea mai tare! :D

      Te pup si te astept cu drag de fiecare data!

      Ștergere