luni, 2 ianuarie 2012

Welcome to 2012

A venit si 2012! Anul transformarilor, al bucuriei, al tineretii fara batranete si al vietii fara de moarte.

Pentru mine, 2012 este un an foarte special care a inceput ca niciun altul. Simt ca toata lupta, zbaterea si suferinta s-au terminat odata cu 2011 :)

Isn't that great? Simt ca sunt gata sa fiu fericita, sunt gata sa traiesc cu adevarat, sunt gata sa risc mai mult, sa ma joc mai mult, sa realizez mai mult, sa ma bucur mai mult de viata! Simt ca pot face orice!

In 2012 traiesc mai liber, comunic, cunosc o multime de oameni faini, calatoresc, impartasesc din tot ceea ce stiu, imi folosesc din plin energia creativa!
In 2012 ma joc, dansez, cant, sunt jucausa, sunt plina de entuziasm, sunt optimista, sunt incantata de viata!
In 2012 ma bucur de natura, fac miscare, vizitez locuri noi, vizitez o tara exotica, fac lucruri noi, particip si organizez cursuri, evenimente si tabere!
In 2012 am curaj, actionez, I make my dreams come true, I make a difference!
In 2012 ma relaxez, inot, invat lucruri noi, mi se intampla numai lucruri bune, am succes in tot ceea ce fac, traiesc in prezent, ma bucur de fiecare clipa, sunt tanara, sunt sanatoasa, sunt supla, sunt frumoasa!
In 2012 ma exprim cu usurinta, ma accept asa cum sunt, am curaj sa fiu cine sunt, am incredere in mine, sunt deschisa, stiu cine sunt si ce vreau, sunt mandra de mine, ma bucur de tot ceea ce sunt si de tot ceea ce am de oferit!
In 2012 fac tot ce-mi propun, primesc multe cadouri, ma deschid spre darurile vietii, primesc cu bratele deschise prosperitatea, iubirea, bucuria, relaxarea, pacea si armonia in viata mea!
In 2012 sunt puternica, sunt increzatoare, sunt peseverenta, sunt recunoascatoare, sunt impacata, sunt neinfricata, sunt cu adevarat fericita, sunt conectata la iubirea divina din interiorul meu si radiez aceasta iubire oriunde ma duc!
AMIN! :)

Va urez un 2012 cel putin la fel de fain ca al meu :) va pup si va imbratisez!!! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu