joi, 26 ianuarie 2012

O vizita blanda si calda!

Azi dimineata stand la rugaciune mi-am amintit un vis frumos pe care l-am avut azi noapte. Mi-e putin ciuda ca nu-mi amintesc tot dar totusi imi amintesc destul. Poate ca doar ceea ce conteaza :)

Se facea (ce-mi mai place vorba asta!!!) ca eram intr-un grup de oameni de tot felul: copii, tineri, batrani, toti imbracati lejer, mult alb, purtam parca un fel de robe. Apoi mi-am dat seama ca ne-am adunat pentru ca venise un om special sa ne viziteze. Era un batranel alb, bland, plin de caldura, imbracat si el intr-un fel de roba (detaliile nu pareau prea importante in vis) cu alb si inca o culoare, posibil portocaliu. Stateam intr-un pat cand s-a apropiat de mine si mi-a vorbit cu blandete si compasiune si mi-a spus ca stie ca mi-a fost greu si ca am suferit mult ca sa ajung pana aici. Nu-mi amintesc ce mi-a spus mai departe (uuuf.. oare ce mi-o mai fi zis? :P) dar am simtit multa caldura si iubire :)

La un moment dat s-a facut o hora de copiii in jurul lui, in timp ce el vorbea si interactiona cu fiecare in parte. In rest, era multa forfota (dar o forfota linistita si relaxata), lumea era vesela. Plutea un iz de pace, relaxare, bucurie interioara nezgomotoasa. Cam ca statul intr-un hamac :)

Apoi, povestindu-i lui luci visul, mi-am amintit ca am dormit cu acatistul Sfantului Nicolae sub perna. Ahaaaa! Am zambit misterios :)

Seamana foaaaarte mult cu icoana asta doar ca in visul meu era blajin si senin, nu asa trist ca in icoana :)
A fost o vizita care a lasat in urma o lumina alba diafana, plina de blandete, caldura, odihna :) Feelingul ca sunt iubita si protejata! Acum pot sa ma relaxez! Totul este bine!

Multumesc Sfantule Nicolae pentru vizita neasteptata! <3

PS: Apoi a venit Carmen in vizita la noi, incarcata cu portocale, banane, pere, mere, mandarine siiii cu o oferta foarte buna pentru o cabana frumoasa si smechera unde sa ne tinem taberele. Mos Nicolae, da' poznas mai esti astazi!

Multumim Carmen! Multumim Mos Nicolae!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu