vineri, 4 noiembrie 2011

Caile Domnului, Caile IUBIRII

IUBIREA... ce nume simplu :)

O cautam ca apucatii toata viata, in all the wrong places. Si cand colo iubirea is our very nature. Iubirea a fost aici de fiecare data!

Iubirea neconditionata e in interiorul nostru, de multe ori ascunsa sub mormane de frici, convingeri stupide, atasamente, griji si neiertare. Noi nu trebuie sa invatam sa iubim neconditionat, trebuie doar sa ne invingem fricile, sa ne lepadam de griji si sa sapam cu fiecare actiune si cu fiecare alegere inspre inima ce straluceste orbitor in fiecare din noi.

Azi am constatat cu uimire si cu inca ceva urme de reticenta, ca a iubi pe cineva nu inseamna a-ti face griji pentru el. Ba dimpotriva! A iubi pe cineva insemna a avea respect pentru viata lui si pentru puterea ce se afla in interiorul lui. Daca stii ca tu ai in tine o scanteie divina, ca stii ce faci cu viata ta, ca stii ce-i mai bine pentru tine, atunci trebuie sa admiti ca toti suntem la fel. Viata noastra e atat de fragila incat a considera ca siguranta noastra sta in cat de mult avem noi grija de ea... its hilarious!! Am primit viata printr-o minune, suntem in viata datorita unor forte nevazute si suntem in siguranta in fiecare moment. Te-ai nascut din nimic, ai aparut pe lume, avand din prima clipa tot ce-ti trebuie ca sa existi.. Esti o minune umblatoare care isi consuma energia si viata construind plase de siguranta!

Te-ai nascut din IUBIRE, esti IUBIRE si IUBIREA nu poate fi niciodata in pericol. IUBIREA e indestructibila si infinita!

Am primit atatea lectii in ultima luna incat sunt coplestita. Sunt atatea daruri ascunse in furtuna care mi-a dat viata peste cap incat nu pot decat s-o binecuvantez!! Doamne, nebanuite sunt caile tale!

Lectia despre care va vorbesc astazi este despre IUBIRE versus atasament. IUBIRE sau frica. IUBIRE sau conditionare.

Cred astazi ca multi dintre noi habar n-avem ce inseamna iubirea. O traim, cu siguranta, altfel cred ca nici n-am putea trai, dar confundam iubirea si mai ales dovezile de iubire cu exact opusul ei. Ne sufocam oamenii "dragi" cu grijile noastre nesfarsite si consideram ca asta e dovada iubirii noastre. Ne legam cu lanturi de unul sau de altul, gandindu-ne ca asta inseamna viata in doi si e absolut necesar sa faci asta atunci cand iubesti. Ne innebunim copiii, incercand sa-i facem "the best", ii crestem ca intr-o pepiniera ca sa-i oferim apoi societatii, bine educati si "pregatiti" pentru locul 1, fara sa vedem ca in procesul asta le sufocam sufletele, le chinuim mintea si nu-i lasam sa EXISTE!

Nu credeti oare ca atunci cand ne facem griji pentru cineva, fie el un om aflat in grele incercari sau un copil "neajutorat" nu facem decat sa sporim problemele?

A iubi este la fel de simplu ca a exista! Faza comica este ca nici nu ai cum sa NU iubesti, pentru ca IUBIRE e ceea ce esti! Deci A IUBI inseamna simplu : A FI. A iubi pe cel de langa tine inseamna doar a fi sincer, a fi acolo si atat. Orice altceva, nu e iubire!

E complicata situatia, nu-i asa? :) Si in capul meu acuma e un mare mess... Adica cum? Am invatat atatea chestii si acum trebuie sa ma dezvat? Am construit atata timp si acum trebuie sa daram? Stiu, e greu, dar e singura cale spre iubire.

Sincer va spun dragii mei, ca eu nu stiu inca ce inseamna a IUBI. Stiu doar ca aflu incet, incet, toate felurile si actiunile in care NU IUBESC. Voi incerca sa le topesc pe toate, una cate una si astfel voi ajunge la adevar!

Se spune ca nu poti cunoaste pe Dumnezeu decat cunoscand tot ceea ce el nu este. M-am prins astazi ca este valabil si in cazul iubirii... it figures, nu? :))) silly me!

Va iubesc! Si nici nu stiu inca asta! Ha, ha, ha, ha....

3 comentarii:

  1. Stii cum e cand iti pare ca viata e nedreapta, si ca in ciuda vointei tale drepte, primesti incercare dupa incercare? Stii cum taman intr-un moment ca asta iti coboara o frunza in drum, sau te gadila soarele la nas, sau un om pe care nu l-ai vazut niciodata "iti vorbeste"?... Da' iti vorbeste de-adevaratelea, in cuvinte pe care le intelegi si care iti readuc linistea in suflet si iti repun ordine in ganduri - "e doar o perdea de fum. Tu stii sa iubesti. Si esti iubit la randul tau"...

    Nu iti pot multumi de ajuns. Nu in cuvinte. Dar iti trimit toata recunostinta mea, si iubirea, intregii lumi.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce pot sa mai zic? ma bucur mult! ma bucur si ma minunez mereu cum se poate sa fie atat de simplu! si cat poate fi de frumos!

    spre exemplu, tot ce fac prin intermediul blogului este sa ma exprim (atunci cand simt sa fac asta), sa descriu ce simt, sa fiu sincera, sa imi pun ordine in ganduri, sa ma simt eu bine facand ceea ce fac si uite-asa, fara nici un efort si cu atatea beneficii lumea este mai buna, mai iubitoare, mai frumoasa! :)

    si asa e cu fiecare aspect al vietii noastre. nu mai e nevoie sa ne chinuim, sa facem ce trebuie in loc de ce ne-am dori, nu trebuie sa avem ambitii si principii si convingeri ca sa reusim. Cheia fericirii se afla ascunsa in fiecare moment. Fii acolo, fii sincer, fii tu si vei stii exact ce sa faci ca sa fii fericit! :)

    multumesc sali! te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu, inca o data! Azi a avut soare. :)

    RăspundețiȘtergere