luni, 5 septembrie 2011

10 things I LOVE

Am facut o lista cu toate lucrurile pe care le iubesc (in this moment of my life) neordonate dupa preferinta, adica in ordinea in care mi-au venit in minte. Au iesit pana la urma 29 si cred ca daca ma mai gandeam mai gaseam inca pe-atatea :P

Stiu ca nu sunt lucruri :P dar o sa incep cu persoanele si fiintele la care tin cel mai mult. Sunt mult mai multi la care tin dar urmatorii sunt in top:
1. Luci
2. Mami
3. Ionut – frate-meu
4. Ozzy

5. Iubesc natura: muntele, marea, vantul, iarba, cerul, apa, zapada..tot, tot, tot :)
6. Blogul. Imi place mult de tot sa scriu aici pe blog, ma relaxeaza, ma inspira, e MAGIC
7. Sa creez, sa mesteresc, sa imi pun ideile in practica, sa-mi folosesc indemanarea
8. Sa studiez, sa citesc, sa aflu mai multe. Dupa capitolele handmade si nutritie din ultimii 5 ani, acum sunt la capitolul trup si suflet, minte, energie si creatie.
9. Sa comunic, sa socializez, sa interactionez cu oameni de toate felurile
10. Laptopul meu care ma ajuta sa ma conectez cu lumea intreaga, sa scriu pe blog, sa-mi vand produsele… si cate si mai cate

12. Internetul – e incredibil ce putem face cu ajutorul lui!
11. Etsy.com – este un site extraordinar care da oricui sansa sa valorifice ceea ce a creat si celorlalti sansa sa gaseasca produse facute cu suflet
12. www.youtube.com – e foarte tare!!
11. Viata la tara! I love it!
12. Sincronicitatile (coincidentele) – aduc MAGIA in viata mea si asta ne duce la:
13. MAGIA – imi place feelingul de magie, ideea de magie, orice are ceva de-a face cu magia :) Am inventat chiar si o vorba de duh si anume: “atmosfera magica”. Alerg cateodata la Luci si ii spun, cu un ranjet mare pe fata: “Luuuuciiii, tocmai am simtit atmosfera magica in bucatarie”. Pot spune ca traiesc pentru atmosfera magica! :)

14. Atelierul meu cel nou
15. Statul in hamac cu ochii la cerul albastru si doi, trei nori albi, pufosi!
16. Florile (si plantele in general) – in ghiveci, in curte, in gradina, mici, mari, stufoase sau ierboase! I LOVE THEM!
17. Culorile! Toate!
18. Cadourile! Imi place sa fac cadouri! Si de ce nu si sa primesc :P
19. Yoga! Ma relaxeaza si ma destinde, ma face mai flexibila, mai constienta de respiratie si de corpul meu.
20. Masinile mele de cusut!
21. Casa noastra cea noua, curtea si gradina!
22. Veselia, rasul, bucuria! Imi plac oamenii cu simtul umorului, imi plac glumele, imi place sa fac oamenii sa rada!

23. Ciocolata! No comment… :)
24. Copiii si ideea de a avea copii (n-am inca, dar pretty soon I’ll have me some babies! Hi, hi!)
25. Prietenii! Intalnirile, excursiile, distractiile in grup!
26. Mesele in curte cu familia, in gasca maree.
27. Apaaa! Imi place sa beau apa mai ales dimineata imediat ce ma scol.
28. Vacanteeleee!
29. Daydreaming adica Visatul cu ochii deschisi!

Voi ce placeri aveti? Faceti o lista cu tot ce va place, nu fiti zgarciti, treceti de la chestii importante, pana la orice maruntis si veti constata de cat de multe lucruri va puteti bucura in fiecare zi! Veti vedea ca avem pentru ce sa fim recunoscatori! Viata e atat de darnica! Viata e MAGICA! Eu sunt aici sa va reamintesc! :P

Love U <3

4 comentarii:

  1. Asaa.... Cred ca o sa fie un comentariu mai lung! Aici e 07.o7 dimineatza, si uite-ma cocotzata pe scaun, in fata laptopului gandidu-ma la lucrurile care ma fac fericita... Cred ca e prima data cand ma gandesc cu adevarat la asta. Suntem atat de nerecunoscatori si nemultumiti de ceea ce avem, incat uitam adesea ca nu casele, masinile si viatza luxoasa ne-ar putea aduce fericirea. Consider ca fericirea nu consta in lucruri, ci in momentele speciale cand in sinea ta multumesti Universului ca existi si ti-a dat posibilitatea sa le traiesti. Asadar:
    1. iubirea mea Alex si toate nanosecundele petrecute cu el :)
    2. familia mea - mama, tata, sora mea etc
    3. sa gatesc - cand sunt in bucatarie ma simt bine, e un soi de terapie
    4. sa alerg - starea de bine de dupa este extraordinara
    5. sa ma plimb - sa fiu doar eu si gandurile mele
    6. sa merg desculta prin iarba si da..... sa privesc cerul cu 1,2, 3....100 de nori albi si pufosi
    7. sa citesc, sa citesc, sa citesc
    8. sa imi savurez cafeaua sambata dimineata alaturi de un croissant
    9.duminica cand lenevesc alaturi de iubirea mea pana dupa-amiaza tarziu, fara sa ne uitam la ceas - apropo, ai incercat sa vezi ce plina de ”admosfera magica” :) e ziua daca nu te uiti la ceas?
    10. sa explorez locuri noi
    11. busuiocul pe care il cresc in ghiveci si caruia ii zic in fiecare zi ”buna-dimineatza”
    12. sa visez cu ochii deschisi...


    Cu drag (chiar daca nu ne cunoastem),

    Iulia

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Teo,
    nu ne cunoastem, am intamplator adresa ta de messenger pentru ca am cumparat acum ceva timp o geanta UNDA minunata :)
    Asa se face ca de ceve luni bune, iti urmaresc blogul cu pasiune si imi place foarte mult. Ma binedispune in fiecare zi si iti multumesc pentru asta! Citesc cu drag invataturile pe care le transmiti prin fiecare postare si mi se pare un lucru extraordinar ca ai atata energie pozitiva, pofta de cunoastere si mai ales rabdare sa impartasesti cu noi si sa ne transmiti si noua numai lucruri bune. Iubesc viata si iubesc sa vad oameni care o iubesc cu atata energie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut Iulia, ma bucur sa te cunosc si sa aflu ce te face fericita :) Sunt cateva lucruri la tine pe lista pe care m-am bucurat sa mi le reamintesc :)

    cu drag <3

    teo

    RăspundețiȘtergere
  4. salut felicia! ce fain imi spui! :) ma bucur ca pot sa fac ceva atat de simplu, de placut si de relaxant ca scrisul pe blog si asta sa aduca inspiratie si celorlalti! ce-mi pot dori mai mult?
    ma bucur sa te cunosc si iti multumesc tie si tuturor celor care lasati comentarii, asta ma motiveaza sa scriu cat mai des si cat de frumos pot eu :D

    LovE :)

    RăspundețiȘtergere