miercuri, 31 august 2011

I'm a gift!

In zilele ce urmeaza abia astept sa va scriu despre:
~ 4 tipuri energetice de la Carol Tuttle citire. Si as usual, mai ales despre mine care is tipul 1 :P
~ 10+ Things I love
~ 10+ Feluri in care am evoluat

In plus vreau sa va impartasesc tot de la Carol citire o afirmatie foarte faina care poate sa inlocuiasca cu succes toate prostiile care ne trec prin scafarlie:
"Nu sunt destul de bun"
"Am gresit fata de ..."
"Sunt o povara pentru..."
"Nu merit...."
Afirmatia este: "I'm a gift" sau pe romaneste "Sunt un dar!"
Sintetizeaza atat de frumos faptul ca suntem valorosi exact asa cum suntem, ca suntem expresii unice ale universului, ca suntem plini de talente si de daruri, ca nu numai ca nu suntem poveri dar avem atatea si atatea de oferit, ca meritam totul pentru simplul fapt ca existam!

Si tot repetand "I'm a gift" mi-am amintit ce mi-a spus odata, intr-o tabara, un nene care ne-a cantat la chitara toata noaptea si pe care l-am poreclit apoteotic: "poietul". Poietul m-a intrebat daca stiu ce inseamna numele meu. Nu stiam si atunci, nici n-am fost prea impresionata de explicatia lui. Teodora inseamna "dar de la Dumnezeu". Si amintindu-mi povestea cu poietul, mi-am dat seama ca de-adevaratelea SUNT un DAR! Nu e doar o afirmatie. Este un adevar adanc inradacinat in fiinta fiecaruia. Suntem cu totii daruri! Suntem cu totii perfecti, suntem cu totii ingeri! Haideti sa ne bucuram impreuna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu