miercuri, 30 martie 2011

Shut up! And be happy!

Astazi am avut o zi minunata! Doamne, doamne, ce-am mai ras!! Si ce bine-i sa te relaxezi si sa te lasi liber in voia vietii. The wonderful flow of life!!! E magic!

Zilele trecute n-am fost prea Zen...am fost chiar mega down the drain... Am mancat prostii, am mancat ca nebuna, mult, prost, tarziu, in ciuda, m-am simtit ca naiba, am fost confuza, extrem de confuza, ciufuta, plangacioasa, simteam ca se zvarcoleste ceva in mine, imi venea sa zbier, sa ma sui pe pereti, sa-mi dau demisia din viata asta insuportabila. Dar n-am putut! Si astazi si-a scos parleala toata suferinta!! Hi, hi! Ce urato-frumos am scris :)))) Rad cu gura pana la urechi! Hai si voi cu mine! Ha, ha, ha, hi, hi, hi, hi, hi..... :)

Motivul veseliei mele? Cine poate stii? Si cui ii pasa?
Am descoperit-o astazi pe Dvorah Adler si ai ei mantra: Shut Up! And be HAPPY!
Mi se pare geniala... intr-un mod pe care nici nu pot sa-l explic in cuvinte. Probabil ca asta inseamna a fi genial... e dincolo de cuvinte. Atat de crazy, silly, stupid, inspired...just right!

Vorbeste despre felul in care ne plangem mereu de viata noastra, de vesnica noastra cautare a iluminarii, de disperantele intrebari pe care ni le punem cu totii iar si iar : „Am facut bine, fac bine ceea ce fac? Oare am gresit cu ceva? De ce mi se intampla mie asta? Am gresit! Sunt un bou! Ce ar trebui sa fac? Care este sensul vietii? Care este scopul meu? Ce e bine si ce e rau? Cand o sa fiu si eu fericit?”
Raspunsul vine simplu, tampit, genial: Shut up! And be happy!
Adica: Taci din gura! Si fii fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu